top of page
Search
Writer's pictureScience Dse

Who are we?


大家好啊!呢度係IG page: dse.science嘅網頁啊!喺呢度我哋會分享有關理科嘅學習資源,包括筆記、模擬試卷、往年題目結集(by year/ topic)等等。我哋希望呢啲資源可以幫到每一個正在為DSE奮鬥嘅你。

除咗留意我哋呢個網頁之外,記得追蹤我哋嘅IG帳號,睇更多解題、分析同埋giveaway啦😍

 

如果你唔係讀理科,我哋都有非理科嘅區域,入面都有一啲適合你嘅資源,包括通識科、BAFS等等嘅內容,希望幫到你哋啦!


61 views0 comments

Recent Posts

See All

Comments


Post: Blog2_Post
bottom of page